Friday 3 November 2017

Hdfc Pankin Forex Puhelinpalvelu


HDFC Pankki Asiakaspalvelu numero 24 7 Maksuton neuvontapalvelu Ei sähköpostia Support. HDFC-pankki Asiakaspalvelu numero. HDFC-pankki on Intian rahoituspalveluyritys Täältä saat HDFC-pankin asiakaspalvelun numeron 24 7 Maksuton tukipalvelu Ei sähköpostiosoitetta ja kaikki yhteystiedot Pankin tiedot Pankki perustettiin jo vuonna 1994. Pankki on suurimman yksityisen pankin omaisuuden ja suurimman Intian pankin mukaan markkina-arvon mukaan. Pankki on saavuttanut tällaiset korkeudet lyhyessä ajassa, että sillä on myös joitakin sen sivukonttoreita ulkomailla Pankissa on yli 87.555 työntekijää, niin suuri pankki, että kaikki yhteydenotot tarvitsevat kaikki tiedot, joten olemme aloittaneet tarjotaksemme kaikki asiakaspalvelunumerot ja muut yhteystiedot, joiden kautta voit ottaa yhteyttä Jos sinulla on kysely tai kysymys, joka liittyy luottokorttiin, puhelinpankkiin, Suvidhaan, lainoihin tai mihin tahansa tuotteeseen tai palveluun, niin nämä yhteystiedot ja ylläpitäjät Seuraavassa esitetyt omer-hoidonumerot palvelevat sinua varten. Tässä ovat kaikki yhteystiedot. HDFC Pankin asiakaspalvelun numero. HDFC Pankin asiakaspalvelu Maksuton numero. Nämä ovat yhteyshenkilön maksuton 24 7 puhelinnumeroa Jos haluat tietoja tai olet Mikä tahansa kysely, jota tarvitset vain, on soittaa alla lueteltuihin yhteystietoihin Puhelimessa on yhteys HDFC Bankin asiakaspalvelun edustajaan, joka mielellään ratkaisee kyselyt. Olemme varmoja, että kyselysi ratkaistaan ​​soittamalla nämä yhteystiedot, Nopein tapa tavoittaa heidät. HDFC Bank Customer Care. Jotta jokainen arvokas asiakas voi päästä käsiksi, pankilla on useita asiakaspalvelukeskuksia ja toimistoja eri alueilla, kaupungeissa ja osavaltioissa. Haluat etsiä lähimmän haaran yhteystiedot, voit hakea sen painamalla Ctrl F. HDFC Pankin asiakaspalvelua. Kolkata HDFC Pankki Oy Dalhousie Branch, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 C Ontact 033-44065165 Faksi 033-30273620 Puhelinpankkitoiminta Kolkata 6160 6161 Muu Länsi-Bengali Sikkim 98310 73333 CC Kolkata 33 22104332 Länsi-Bengalin muu Sikkim 1800 425433 2 Email. Bhopal HDFC Pankki Oy, 179, MP Nagar, Alue II, lähellä hotellia Lake Princes, Bhopal 462011 MP Yhteystiedot 74898 60375 Puhelinpankkitoiminta Indore 6160 616 Muu Madhya Pradesh Chhattisgarh 98936 03333 CC Indore 731 4074332 Muu Madhya Pradesh 97525 4332 Sähköposti. Gurgaon HDFC Bank House, Vatika Atrium, A Block, Golfkenttä Road, Sector 53 , Gurgaon 122002 Yhteystiedot 0124 4664245 Faksi 0124 4664243 Puhelinpankkipalvelut Delhi 6160 6161 Jammu Kashmir 1800 180 4333 Ghaziabad ja Gautam Budh Nagarin piirit Uttar Pradesh 99359 03333 Haryana paitsi Panchkula, Yamuna Nagar ja Ambala Piirit 99962 43333 Email. Mumbai HDFC Bank Ltd Trade World, C Wing, 11th Floor, Kamala Mills Compound, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai 400013 Yhteys 022 39383021 Fax 022 42197125 Puhelinpankki Mumbai 6160 6161 Muu Maharashtra Goa 98906 03333 CC Mumbai 022 28564332 Maharashtran osavaltio 95610 94332 Sähköposti. Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 Rajasthan Puhelin 9314091224 Faksi 0141-2361949 Puhelinpankki Jaipur 6160 616 Muu Rajasthan 98750 03333 CC Jaipur 141 4004332 Muu Rajasthan 1800 425 4332 Email. HDFC Pankki avainhenkilöiden yhteystiedot. Viestintäpäällikkö Aditya Puri, HDFC Pankin pääkonttori, Senapati Bapat Marg, Lower Parel Mumbai, Maharashtra, Intia Pincode 400013 HDFC Pankki Asiakaspalvelunumero 022 30966400 Fax 022 42197125 Sähköpostiosoite Executive Director Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, Intia, Pincode 400013 HDFC Bank Asiakaspalvelunumero 022 30966401 Fax 022 42197125 Sähköposti ID. HDFC Pankin ulkomaan asiakaspalvelun numero. Tämä ovat ulkomaisten yhteyshenkilöiden numerot Siellä myös heidän pankkitilinsä HDFC voi myös ottaa yhteyttä heihin Tässä ovat kaikki ulkomailla yhteystiedot. HDFC laina asiakaspalvelun numero. Jos sinulla on kyselyä liittyvät mihin tahansa heidän palveluun S liittyvät lainaan tai haluat hakea lainaa, voit helposti ottaa heihin yhteyttä myös tekstiviestillä. Tässä on miten. Saat Home Laina SMS HDFCHOME 56767.If haluat säästää aikaa ei halua pysyä pitkillä linjoilla Pankki voi rekisteröityä itsellesi HDFC-verkkopankkiin. Verkkopankkisi kautta voit tehdä pankkisiirtoja vain muutamalla napsautuksella. HFC-verkkopankki Asiakaspalvelu Yhteyshenkilö 1800 22 1006.HDFC Puhelinpankki. Voit myös tehdä liiketoimia matkapuhelimen kautta ilman internetyhteyttä Lisätietoja puhelinpankkitoiminnasta voit ottaa yhteyttä annettuun yhteyshenkilön numeroon. Housing Development Finance Oyj Puhelinpankkipalvelut 1800 425 4332. Luottopalvelut ovat saatavilla päivinä klo 8.00-8.00. 1 Mitä tehdä, jos debit-kortin pin ei toimi. Jos pankkikorttisi pin ei toimi, se estetään. Se tapahtuu, kun annat väärän PIN-koodin kolme kertaa ATM: ssä, pääsysi estetään turvallisuussyistä. Se aktivoituu 24 tunnin kuluttua Käytä PayPal-pankkikorttia ATM: ssä 24 tunnin kuluttua samalla PIN-koodilla, joka on saatavana sinun kanssasi. Jos tilisi ei ole vielä saatavilla, pyydä uutta PIN-koodia. 2 Haluatko rekisteröityä ilmaiseksi ilmaiseksi maksulliseen pankkitoimintaan? Ei, jos olet rekisteröitynyt SMS Bankingille, voit käyttää maksuton Mobile Banking Balance - palvelua. 3 Kuinka voin muuttaa päivitystä tilini osoitteeseen. Päivitä verkkopankin kautta. Kirjaudu NetBanking-palveluun napsauttamalla Päivitä yhteystiedot - asetus ylhäältä valikosta ja valitse Päivitä osoitteen tapahtuma. Siirry sitten listan hyväksyttävistä osoitetuista asiakirjoista ja skannaa itsesi - kirjoitettu kopio yhdestä tällaisesta osoitteen todistuksesta ladata Nyt klikkaa Jatka, ja sinut ohjataan uudelleen sivulle, jossa on vaihtoehto Lisää ja lähetä asiakirja. Vahvista tiedot, lisää asiakirja ja lähetä se sitten. Täytä lomake. Tulosta täytetty lomake. Lähetä allekirjoituksesi ja itse todistetusti osoitteen todistus. Resident Intian kaikki voimassa olevat osoitteet todistusaineistoa varten. Ei-asuva Intialainen Kaikki voimassa olevat osoitteet todistusaineisto. Lähetä pyyntö lähettämällä postitse tai lähettäjälle lähin Sivukonttori. Voit henkilökohtaisesti käydä lähimmässä sivullasi. Tee hakemuslomake sivullesi. Lähetä alkuperäinen dokumentaatiosi vahvistamiseen. 4 Näin menetät kadonneen kortin. Nämä ovat tapoja, joiden avulla voit estää kadonneen kortin. Kirjaudu NetBankingiin NetBanking-tunnuksella ja salasanalla. Kirjaudu Luottokortit-välilehdelle ja sitten Luottokortin Hot listalle osoitteessa Vasemmanpuoleinen Tämä antaa sinulle luettelon luottokorteista, jotka ovat rekisteröityneet NetBankingin kautta. Käytä luottokorttia, jota et halua kuunnella. Valitse valintasi kuuma listalle. Valitse, haluatko kortin uudelleen antamisen. 5 Kuinka muuttaa salasanani. Kun olet kirjautunut sisään, voit vaihtaa salasanasi muuttamalla salasanan vaihtoehtoa näytön yläosassa. Sinun on kirjoitettava nykyinen salasana ja uusi salasana, jonka olet valinnut niiden valintaruudut . 6 Jos minulla on enemmän kuin yksi tili, saan hälytykset kaikille tililleni. Kyllä, sinun tulee syöttää tilinumerot hakemuslomakkeeseen ja valita haluamasi hälytykset tilinumeroille. 7 Mikä on Insta-hälytykset. Tämä on erittäin hyödyllinen väline, joka lähettää sinulle tietoja pankkisiirroistasi. Ilmoitukset ovat joko tapahtumapohjaisia ​​tai taajuusperusteisia. Kun rekisteröidyt tietyistä ilmoituksista, ne lähetetään sinulle joko tekstiviestillä tai sähköpostilla tai molemmilla. 8 Instaalert Service - palvelun poistaminen käytöstä. Kirjaudu NetBankingiin asiakkaan tunnistenumeron ja NetBanking-salasanan avulla. Anna Insta-hälytykset sivun oikeassa yläkulmassa. Valitse tilinumero, jolle haluat rekisteröidä hälytykset. Valitse Hälytysten tyyppi ja klikkaa delete. Once hälytykset on valittu hit vahvista hälytykset on De rekisteröidä sama. 9 Onko PIN-koodilla pääsy tekstiviestipalveluun. PIN-koodilla ei ole PIN-koodia. Voit kuitenkin käyttää omaan tiliisi liittyviä tietoja vain matkapuhelimestasi. Vaikka näihin sosiaalisiin linkkeihin pääset käsiksi Uusimmat tarjoukset ja säännölliset päivitykset Voit lisätä ne tai seurata niitä ja tehdä tapahtumasta. Nämä olivat kaikki mahdolliset yhteystiedot, joiden kautta voit ottaa yhteyttä ja muodostaa yhteyden asiakaspalvelun edustajiin ja saada kysymyksiesi ratkaistu. Jos haluat lisätietoja, voit käydä Heidän virallisilla verkkosivuillaan. Sinun pitäisi myös kiinnittää huomiota tähän. HDFC-pankin asiakaspalvelun numeroon Puhelinpankki Maksuton Helpline. Saamme säännöllisiä kyselyjä HDFC Bankin asiakaspalvelun numeroista tai HDFC Bankin maksuton puhelinnumeroista kävijöistämme. Joten parhaan Ratkaisu jakaa kaikkien HDFC-pankin puhelinnumeroiden ja yhteystietojen luettelon. Se auttaa sinua saamaan asiakaspalvelun tukea pankilta. Koska HDFC Bank on antanut mukavan tuen Asiakkailleen puhelinnumeron kautta. Se on antanut eri puhelinnumerot ja maksuton numerot eri asioille asiakaspuolille ja tukeen, jos kaikki tarvittavat asiakkaat voivat soittaa näihin numeroihin milloin tahansa 24 tunnin ajaksi sellaisista asioista kuin ATM-korttien häviäminen, Pankkikortit, ForexPlus-kortit, Prepaid-kortit Jos jokin asiakas joutuu ongelmiin, hän voi soittaa numeroihin valtion mukaan, koska HDFC-pankin antamat numerot ovat valtion mukaan. Täällä tarjoamme sinulle kaikki puhelimen pankkipalvelut Numerot sijainti viisas niin, että heidän ei ole vaikeuksia löytää haluamasi puhelinnumero. HFC Pankkipuhelinnumerot. Palautukset, alennukset tarjoavat yhden luottokortin hakea nyt Free. Easy laina hyväksyntää, alhaisimmat korot takuu Täytä tämä lomake. HDFC pankki on Palvelevat alueellista asiakastukea asiakkailleen. Ei ole erityistä kansallista asiakaspalvelun numeroa HDFC Bankin pankkitallennustukeen. Joten voit seurata alueellisia asiakkaitasi Huomaa, että vain muutamat puhelinnumerot ovat maksuttomia BNSL-asiakkaille. Näin ollen muut käyttäjät saavat normaaleja soitonopeuksia soittaakseen kyseisiin numeroihin. HFC Bank Ahmedabadin asiakaspalvelunumero 079-61606161.HDFC Bank Andaman ja Nicobar Island Asiakaspalvelu numero 91-9831073333.HDFC Bank Andhra Pradesh Asiakaspalvelu numero 91-9949493333.HDFC Bank Arunachal Pradesh Asiakaspalvelu numero 18003453333 Toll Free Helpline BSNL-käyttäjille. HDFC Bank Assam Asiakaspalvelu numero 91-9957193333.HDFC Bank Bangalore Asiakaspalvelu numero 080-61606161.HDFC Pankki Bihar Asiakaspalvelu numero 0612-6160616.HDFC Pankki Chandigarh Asiakaspalvelu numero 0172-6160616.HDFC Pankki Chattisgarh Asiakaspalvelu numero 91-9893603333.HDFC Pankki Chennai Asiakaspalvelu numero 044-61606161.HDFC Bank Delhi Ja NCR Asiakaspalvelu numero 011-61606161.HDFC Bank Goa Asiakaspalvelu numero 91-9890603333.HDFC Bank Gujarat Asiakaspalvelu numero 91-9898271111.HDFC Bank Haryana Asiakaspalvelu Numb Er 91-9996243333.HDFC Bank Himachal Pradesh Asiakaspalvelu numero 18001804333 Maksuton Helpline BSNL-käyttäjille. HDFC Bank Hyderabadin asiakaspalvelunumero 040-61606161.HDFC Bank Indore Asiakaspalvelu numero 0731-6160616.HDFC Bank Jaipur Asiakaspalvelu numero 0141-6160616. HDFC Bank Jammu ja Kashmir Asiakaspalvelu numero 18001804333 Maksuton Helpline BSNL-käyttäjille. HDFC Bank Jharkhand Asiakaspalvelu numero 0612-6160616.HDFC Bank Karnataka Asiakaspalvelu numero 91-9945863333.HDFC Bank Kerala Asiakaspalvelu numero 91-9895663333.HDFC Bank Kochi Asiakas Care Numero 0484-6160616.HDFC Bank Kolkata Asiakaspalvelu numero 033-61606161.HDFC Bank Lucknow Asiakaspalvelu numero 0522-6160616.HDFC Bank Madhya Pradesh Asiakaspalvelu numero 91-9893603333.HDFC Bank Maharashtra paitsi Mumbain asiakaspalvelunumero 91-9890603333.HDFC Bank Manipur Asiakaspalvelu numero 18003453333 Maksuton Helpline BSNL: n käyttäjille. HDFC Bank Meghalaya Asiakaspalvelu numero 18003453333 Maksuton tukipalvelu BSNL: n käyttäjille. HDFC Bank Mizoram Cu Stomeri Hoito-numero 18003453333 Toll Free Helpline BSNL-käyttäjille. HDFC Bank Mumbai Asiakaspalvelunumero 022-61606161.HDFC Bank Nagaland Asiakaspalvelu numero 18003453333 Toll Free Helpline BSNL-käyttäjille. HDFC Bank Orissa Asiakaspalvelu numero 91-9937903333.HDFC Pankki Pondicherry Asiakaspalvelu Numero 91-9840673333.HDFC Bank Pune Asiakaspalvelu numero 020-61606161.HDFC Bank Punjab Asiakaspalvelu numero 91-9815331111.HDFC Bank Patna Asiakaspalvelu numero 0612-6160616.HDFC Pankki Pondicherry Asiakaspalvelu numero 91-9840673333.HDFC Bank Rajasthan Asiakaspalvelu Numero 91-9875003333.HDFC Pankki Sikkim Asiakaspalvelu numero 91-9831073333.HDFC Bank Tamil Nadu Asiakaspalvelu numero 91-9840673333.HDFC Pankki Tripura Asiakaspalvelu numero 18003453333 Maksuton tukipalvelu BSNL: n käyttäjille. HDFC Bank Uttarakhand Asiakaspalvelu numero 91-9935903333. HDFC Bank Uttar Pradesh Asiakaspalvelu numero 91-9935903333.HDFC Bank West Bengal Asiakaspalvelu numero 91-9831073333.HDFC Bank Muut puhelinnumerot. Sponsored Links. Custom Jotka ovat kiinnostuneita sijoitusrahastoista ja sijoituspalveluista, voivat seurata alla mainittuja numeroita niiden kyselyiden ratkaisemiseksi. Toll Free Number From BSNL MTNL Landline 1800-22-1006.HDFC Pankin asiakaspalvelunumerot. Lähettäjä: MRS SKaur not Vahvistettu pe, 05 04 2013 - 11 36pm. HDFC NRE NRO huomioon NIGHTMARE Minulla on unettomia yö käsitellä ja kutsua sen päivä Aasiassa NRI asiakaspalvelu NAUSHEEN ANSARI 1 lähetän 3 hakemusta viime 6-7weeks päivittää minun uusi Matkapuhelinnumero ja yhteystiedot REFUSAL FIRST - sovellus - allekirjoitus ei vastaa allekirjoitettu samalla tavalla kuin käytän aina - asiakirja, jota ei ole itsestään todistettu 2. hakemus hylkäysasiakirjasta, jonka olen lähettänyt muuttamaan osoitetta, ei ole yrityksen logoa, koska sen painettu kolmannen sukupolven sovellus Kieltäytyminen Jos haluan muuttaa osoitettani, antaa intialaista osoitetta. Hauska asia on, että olen edelleen samaa mieltä, kyllä ​​olen todistanut tukitietoni tällä kertaa, mutta aina sen uusi virhe, mitä NAUSHEEN ANSARI ei tue E, niin kieltäytyy siitä, etten ole NRI edes indian kansalainen nyt ei koskaan ole intialaista yhteyttä ei koskaan anna niitä, koska avatko tilini, jossa aion tuoda minun paikallisen osoitteen, jos en ole koskaan sanonut, ok, jätä se, vaihda matkapuhelinnumeroni Ei ole turvallinen vanha numero on jo annettu jollekin muulle mitä teen viestin menee siihen numeroon EI JÄLLEEN NAUSHEEN ANSARI ÄLÄ YRITYKSESTÄ EI OLE BARAIN TAI YLEISTÄ YHTEINEN SEND ME EAMIL SAYING MR KAUR TAI SIR ILMAINEN, että sinun pitäisi oppia yksinkertainen BASIC THING IF Sinä tiedät, että henkilö työskentelee kirjoittaessasi SIR MADAM ja sanoit, että olen naaras, saan edelleen sähköpostia sanomalla Hyvä Sir Nausheen ANsari ei välitä vastaamaan sähköpostiini 3-5 päivän jälkeen Luulen, että he eivät koskaan luettele sähköpostiani, he jopa kirjoittavat vääriä kirjoituksia Minun maani minä vain arvata, mitä he puhuvat Eilen lähetän valituksen valituksen osasto liitteenä kaikki sähköpostini Tänään sain sähköpostia osoitteesta Nausheen ANSARI sanoen Hyvä SIR lähettää indian postitusosoitetta, jos haluat päivittää osoitteesi ID ONT Ymmärrä, mitä HDFC-johto ei ole katsomassa, mitä tämä NAUSHEEN tekeminen, HARASHING NRI ASIAKKAAT olen nyt päättänyt ottaa rahat pois ja sulkea HDFC-tilinni i cant päivittää minun uusi matkapuhelinnumero koska tämä upea NRI asiakaspalvelupiste edustaja Terveisin SKaur. Submitted by Ankuran Saha ei ole vahvistettu Wed, 27 02 2013 - 6 20 pm. I on hakenut henkilökohtaista lainaa HDFC Bank Agartala Branch ja hakemukseni hyväksyttiin 23756260 Eilen 26. helmikuuta 2013 sain puhelun pankista ja olen täyttänyt muodollisuudet antoi Virkamies tarkistaa 24 nos lainan ollessa kaksi vuotta Mutta jätin summan tyhjä Hän kertoi minulle, että se ei ole ongelma, koska maksunsaajan tili on HDFC henkilökohtainen laina vain Lisäksi hän kertoi minulle, että EMI summa tulee SMS Minulle tänään ja nykyään summa hyvitetään tililleni. Mutta tekstiviesti ei tullut eikä amontia hyvitetä. Haluan tuoda sen korkeamman viranomaisen tietoon, miksi en ole edes saanut tietoa EMIstään tähän asti Miksi virkailija on ottanut minulta tyhjät tarkastukset Jos ongelma koskee minua, joudun ottamaan yhteyttä. Miksi HDFC: n ihmiset eivät ole sitoutuneet siihen, mitä he lupaavat tai sanovat. Ankuran Saha Agartala. Lähettäjä Pooja Baijal ei vahvistettu pe, 22 02 2013 - 3 07am. HDFC NRE NRO Pankkikokemus on ollut painajainen Olen muuttanut puhelinnumeroani äskettäin ja myös Overseas-osoitteeni lähetin osoitteenmuutoslomakkeen yhdessä minun vuokrasopimukseni, matkaviestinnän ja avioliiton sertifikaatin kanssa todisteena, että minun Intian osoitteenmuutos ulkomaille PO Box-osoite, tämä on toisen painajaismin alku Kaveri nimeltään Nausheen Ansari, joka istuu asiakaspalvelupisteessä, Mumbai, alkoi lähettää tavanomaisia ​​hylkäämisilmoituksia lukematta vastauksiaan ja kertoi minulle, että allekirjoitukseni on erilainen. Don t tiedä, mistä asiakirjasta hän puhuu , B Vahvistus edellyttää, että päivitettävä osoite, vaikka kansilehdessäni ja hakulomakkeellani selvästi ilmoitetaan c. Aavoitustodistuksessa mainittu osoite eroaa hakemuksen osoitteen kanssa Eikä itse todistetusti en tiedä millaista koulutusta hän voi tehdä t 2 2, osoite aviopäiväkirja on osoite, jonka haluan päivittää, sivusto, joka antoi hakulomakkeen ei maininnut itsetodistettua, avioliiton todistus On Govt Of India Todistettu asiakirja En tiedä mitä muuta tämä kaveri tarvitsee d Kopio pankkitilille on ladattu net eikä itse todistaa Mikä on net ladattu Se on e-ilmoitus säännöllisesti Yhdysvaltain pankki kaikki mukana Intian suurlähetystön Govt ja Yhdysvaltain suurlähetystö hyväksyy Se kaveri yrittää toimia kuin hän on isompi kuin molemmat Myös itsetodistusta missään mainitaan HDFC-sivustossa e Kopio Mobile Bill on ladattu net eikä minun nimeni Jälleen monet laskut ovat paperia vähemmän Yhdysvalloissa, jos tämä kaveri Ei tiedä edes HDFC lähettää paperittomia e-lausuntoja myös kerroin herra Nausheen Ansari että nimeni on laskussa, jos hän ottaa kipua lukea laskun alusta loppuun, mutta luulen, että hän on kuningas kuningas, joka ei halua Lue it. I toivottavasti hdfc lajitella th On asia pois ASAP. Lähetetty prathap n ei ole vahvistettu To, 24 01 2013 - 4 02 pm. Submitted by deepu jacob ei vahvistettu maanantai 02 04 2012 - 6 29 pm. Hidden maksut HDFC Credit Card. Valitettavasti olen hdfc-luotto Kortin haltija olen pitänyt sitä jo yli vuosi ja en ole saanut yhtäkään rupiaa hyötymästä tästä kortista. Sen sijaan menetin vaikeasti ansaitut rahat rahoituskustannusten muodossa. AC: n yksityiskohdat osoittavat paljon harhaanjohtavia Etenkin vähimmäissummasta, jonka olen suorittanut maksun vähimmäisvaatimuksena, mutta pankki on veloittanut myöhästyneitä korkoja ensi kuussa ilmoituksessaan. Tämä on tapahtunut monta kertaa. Sitten en voi ymmärtää, mikä on tämän paskiaisen tarpeeseen. Minulle minulle en ole ollut Minkä tahansa hdfc-viranomaisen selittämät tällaiset tarkoitukselliset harhaanjohtavat tekniset ehdot, kun otin tämän kortin tai sen jälkeen. Muiden pankkien luottokorttien ollessa kyseessä joko selkeästi mainitaan ymmärrettävät sanat sivustossaan tai niiden valtuutukset Orities selittäisi ja tekisi meidät ymmärtämään Tämä kortti on täydellinen jätteet, koska en ole ansainnut mitään rahaa takaisin minkään menojani jopa valtava summa Voiko kukaan auttaa minua menettelyjä saada RID pois tämän kortin ESCAPE tästä tyypistä CHEATERS. Submitted By Pratap ei vahvistettu Sat, 31 03 2012 - 5 05 pm. Its ollut 2 vuotta ja asti päivämäärä i dont on minun henkilökohtainen pankkiiriluku numeroa En voi selventää mitään varoituksia yritin tavoittaa sinulle ihmisiä monta kertaa, mutta ei vastausta olen vielä Dont ymmärtää, miksi minun pitäisi ylläpitää klassista acount kun yksikään palveluista ei täytetty, joka oli luvannut haluan lopettaa sen ASAP toivottaa teille, että ihmiset saattavat olla vähän koulutettuja Kiitos Purnima 9951123197 8 Ac 03641930003722.Subed by Sheikh ei vahvistettu Sat, 10 03 2012 - 6 52 pm. Hi herra, olen sheikh bangalore ja minulla on palkkasumma hdfc pankki vuodesta, mutta nyt päivät tietämättään määrä on vähennetty minun tilini ulos minun tieto til nyt noin 800rs Luulen niin i wo Uld pyytää sinua assit minua koskevat edellä syystä toivottavasti joku palauttaa minut takaisin pian kiitos, sheikh 9844549942 sheikh dot azzu at gmail dot com. Lähettäjä Nimetön ei ole vahvistanut ti, 06 03 2012 - 1 26pm. My name is Sajitha ratheesh, tämä on kertoa teille, että luopumisvelvollani käyttäen sb-tiliä, mutta se oli palkkatiliä ennen vuotta, jota en käyttänyt 1 vuosi, nyt käytän samaa tiliä kuin palkkatilin muun uuden yrityksen puolesta, myös pyysin Kirje vaihtaa minun sb tili palkkatilille lähellä pitämään yllä Rs 10000 minun samassa tilissä ohjeita oman asiakaspalvelun ihmisiä, mutta tässä kuussa 03 03 2012 pankki veloitetaan uudelleen rs 3284 75 to 5 kertaa minun tilini Samana päivänä ilman muita tietoja antamalla matkapuhelinnumeroni ja lähettämällä nämä ihmiset eivät ole vastuussa siitä, että he uskovat hdfc-pankin palvelut niin ystävällisesti luopuisivat samasta summasta samaan hdfc-pankkitilille sajitha ratheesh, 00201050156640, ravipuram-haara, kochi. Sub Jonka anup Singh ei ole vahvistanut to Thu, 09 02 2012 - 3 kello 12.00. Minulla oli liiketoimi HDFC-ATM: n kautta matkapuhelimen lataukseen 350 INR: n arvolla 31.12.2011. Minulla ei ollut minkäänlaista saldoa matkapuhelimessani eikä rahani palautunut Ovat seuranneet Vodafonea ja HDFC: ia 350 R: ssä tähän asti Tämä pankki ei todellakaan ole paskaa asiakkaistaan ​​Aina kun he vain ostavat aikaa ja pettymään Nyt tilanne on, että Vodafone sanoo puhuvansa HDFC-ihmisten kanssa ja sama pätee, kun Kysy HDFC Tämä on säälittävä palvelu, jonka olen koskaan kokenut Vaihdon tilini Axisille nyt ja en todellakaan halua talletustiliäni tai korttini kortilla tämän pankin kanssa Huolta huonompi asiakaspalvelu joukkue ja säälittävä palvelu asiakkaillemme Häpeää sinua. Disappointment, Anup Singh 91 9830248692. Lähettäjä anil ei ole vahvistanut la, 08 02 2012 - 10 47 pm. dear herra, tänään 8. 02 2012, menin HDFC atm 3045 gitti khadan nagpur vetää rahaa avulla minun sbi atm - SBI-tilin no -122 - maksu-veloituskortti 81053108 käteistä ei luovutettu ja viesti oli pahoillani kykenemättä käsittelemään ajankohtaisesti ja slip ei myöskään painettu i meni jälleen sbi atm koneeseen ja nosta rahaa rs 7000 ja löysin atm slip kun näin tasapaino slip olin yllättynyt, että tasapaino oli paljon vähemmän kun Tarkastin tilini nettopankkitoiminnolla, hämmästyin nähdessäni ATM WDL OF Rs 7000 ATM 3045 HDFC: stä LTD NAGPUR OFF SITMAIN siksi pyydän teitä kääntämään summan Rs 7000, jota en saanut HDFC ATM MACHINE gitti khadan nagpurista, mutta veloitettiin . Lähettäjä BIJAYA KUMAR MARTHA ei vahvistettu ti, 31 01 2012 - 3 59 pm. Sir, haluaisin kommentoida HDFC-pankin asiakaspalvelua 26.12.2011 lähetin vaaditun asiakirjan avoimen palkan ja korvauksen tilille Anil kumar sahu, pradip-sivuliikkeen henkilökohtainen pankkiiri kertoi minulle, että 4-7 päivää aikaa saada A c no - ja ATM-korttisi 7 päivän kuluttua soitan paradip-haaraan ja kysyin A c: n jäsen Anil kertoi minulle, että kestää 4 päivää Tämä olen todella järkyttynyt Puhelun jälkeen niin monet myös viime kuussa tapasin herra Anilin kuusi kertaa ja soitan hänen mobiiliinsa 9938400595 maa-linja niin monet soitan mobiiliin hän didn t vastaanottaa ja jos soitan maan rivillä toinen kaveri kertoi minulle herra Anil on kiireinen, soita iltapäivällä . Koska minulla on jo NRI C-asiakas no-32967802 henkilökohtainen Tallentaminen c HDFC-pankki, en koskaan näe tällaista tällaista työntekijää vain HDFC vähentää brändin ainutlaatuinen nimi Toivottavasti hyvin pian saan hedelmällisen nimen On Bijaya kumar Martha, kännykkä -08658556653 ja ID - bijayamartha osoitteessa yahoo dot com.

No comments:

Post a Comment